Surat Kargo Şubeleri Ve Telefon Numaraları

İnternetten al, kapıda öde!
Zaman değişti. Artık devir internetten alışveriş devri. Seçenek çok, hem sonra kıyaslama imkânına da sahipsiniz. Ancak siz yine de internetten alışveriş yapmaya çekiniyor musunuz? Belki kredi kartı numaranızı vermek istemiyorsunuz... Belki de banka ya da posta havalesiyle uğraşmak size zor geliyor. Sırf bu yüzden internetten alışveriş yapmaya çekiniyorsunuz.
Çekinmeyin, çünkü artık Sürat Kargo’nun yenilikçi hizmeti “internetten al, kapıda öde” var. Siz dilediğiniz ürünü seçin, beğenin, emsalleriyle kıyaslayın, kararınızı ve siparişinizi verin. Satın aldığınız ürünü evinize kadar Sürat Kargo getirsin, ödemesini siz ürünü teslim aldıktan sonra Sürat Kargo görevlisine teslim edin. internetten alışverişin zevkine ve kolaylığına siz de varın.

Pazartesi, Eylül 12, 2011

Kütahya Surat Kargo Şubeleri

Kütahya-Çinikent Şube Yöneticisi Bünyamin Çolak 0274 216 46 37 SERVİ MAH. MENDERES CAD. EMEK APT. ALTI NO:170/A KÜTAHYA

Kütahya-Gediz Şube Yöneticisi Mehmet Han 0274 412 61 62 0274 412 61 62 ÖZYURT MAHALLESİ DEMİREL CD. 115. SOK. ŞENGÖZ APT. NO:13/14 GEDİZ / KÜTAHYA

Kütahya-Merkez Şube Yöneticisi Ahmet Temizer 0274 226 31 50 0274 216 99 57 SERVİ MH. DERBENT SK. NO:11 KÜTAHYA

Kütahya-Simav Şube Yöneticisi Ahmet Türkoğlu 0274 513 58 35 0274 513 58 35 HALICILAR SİTESİ NO:9 ZEMİN KAT SİMAV / KÜTAHYA

1 yorum:

fahri boy dedi ki...

sürat kargodan memnun değilim.
adresim pirler mahallesi meydan cad diye geçiyor.
çinikent şubesi meydan cad bakıyor
menderesdeki şube ise pirler mah bakıyor. TARAFIMA gelen kargom bu iki şubenin anlaşmazlığından dolayı banabir türlü ulaşmıyor. ya ben gidip alıyorum vayahutta 3 - 5 gün sonra geliyor. her iki şubenin bana mesafesi 300 - 450 mt uzaklıkta yürüseler getirecekler ama birbirlerini ..... getiremiyorlar. yetklilerden rica ediyorum benim kargomu bir daha getirmek için teslim almayın. sizden gelecek kargo yu .... istemiyorum